czwartek, 5 października 2017

Insta Fit Inspirations - Patrycja Rublewska

Jak miło oglądać takie instagram'y jak ten! Uzależnia. Piękne zdjęcia. Dopracowane w każdym calu. A do tego wartościowa treść. Od czasu do czasu lubię zainspirować się fit przepisami. Popatrzeć na te idealne warzywka. Od razu widać, że to coś musi być mega smaczne. Czasem zdjęcie mija się z życiem. I tylko na zdjęciu jest cudownie. Wiele razy się zawiodłam. Bo w rzeczywistości danie wyszło średnie w kierunku obrzydliwe. Przepisy Patrycji kilkukrotnie próbowałam i nie zawiodłam się. Stawia na prostotę ale z nutą fantazji. Serdecznie zapraszam!
Nie znalazłam zbyt wiele treści na temat jej osoby. Najwięcej jest tam po prostu motywacji.

Patrycja Rublewska
,,Jestem studentką dietetyki, trenerem personalnym i uzależniona od dobrego jedzenia! Do życia podchodzę z dystansem, nie spinam się na widok glutenu, stawiam na umiar i zdrowy rozsądek."

,,Z rana praca i obowiązki wieczorem zajęcia na uczelni, teraz kolacja i spać bo jutro pobudka o 6 i na zajecia.Lubię swoje życie i absolutnie nie narzekam, jestem szczęśliwa. czasami jest pod górkę, żeby później mogło być z górki, ale o to chyba w życiu chodzi. Nie potafilibysmy docenić tych lepszych chwil, gdyby te gorsze nie istniały."

,,Nie wiem co kocham bardziej - WARZYWA czy OWOCE chyba i jedno i drugie ale jakbym musiała wybrac... Chyba postawiłabym na warzywa! Nie wyobrażam sobie dnia, a nawet posiłku bez warzyw."

,,Mimo średniej nocy, humor dopisuje i nawet mimo tego, ze zaczynam mój beztreningowy tydzień albo dwa. Lenistwo? Skądże. W dni bez treningu jestem chyba bardziej aktywna niż z, ale to chyba psychika tak działa. Powód jest taki, ze i ja muszę nabrać dystansu, ostatnio bardzo dużo rzeczy mnie irytuje i chce nabrać dystansu, mieć po prostu to wszystko gdzieś. Żeby nie było, nie irytuje mnie moje ciało, albo to, ze nie widzę progresu. Mam teraz na głowie przeprowadzkę, urządzanie mieszkania, powrót na studia, prace, moje podopieczne, pasje, życie prywatne i siebie, wiec nudzić mi się na pewno nie będzie. Po prostu czasami trzeba odpuścić i nie wkurzać się, ze tylko my mamy takie nudne życie. Mam nadzieje, ze Wy tez pozytywnie rozpoczęliście tydzień? DUUUUUUZO UŚMIECHU!"















xoxo

21 komentarzy:

  1. Super wpis! też lubię czasem poczytać fit przepisy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, zjadłabym, nie ważne co by to było. Wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszności a i efekty super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna jest po prostu przefajna.
    W sumie - widać, że zna się na rzeczy, a treningi są jej pasją.
    Jestem ciekawa w jakim kierunku pójdzie jako dietetyk przyszły.
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie za bardzo zarysowane mięśnie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywna , młoda dziewczyna z pasją!
    naturalna i nie przesadzona, świetna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaki Ty masz brzuch *u* Zakochałam się, haha, jesteś moją nową motywacją! Buziaki :* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej osoby, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę brzuszka! ;D
    aż chce się wstać i iść na siłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie inspiracje są świetne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. So interesting, so lovely and really inspration post! Zhanks for sharing dear!
    You help us!So nice photos, love them!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzuch ma cudowny, chociaż ja to w sumie nie chciałabym mieć aż takich mocnych mięśni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kolejna inspiracje proponuję IG: @FITBNY :) Na prawdę, bardzo ciekawa osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chciałabym mieć czas na ćwiczenia i pieniądze na zdrowe odżywianie :) Powoli wprowadzam zdrowe produkty do swojej diety :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń