sobota, 14 października 2017

Inglot haul.

Witam!
Od założenia mojej strony na facebooku poświęconej makijażom postanowiłam coś zmienić w swoim podejściu do malowania innych. To znaczy nie kierować się tylko ,,chodź pomaluję cię dla treningu". Trenuję cały czas. Kosmetyki również zużywam, czas i zdrowie. Tak zdrowie również. Niestety po malowaniu kilku osób pod rząd i bycie w ciągłym pół schyleniu wpływa koszmarnie na plecy... No ale zatrzymajmy się na samych kosmetykach. Z racji, że chcę swój kufer poszerzyć o produkty z lepszej półki. I małymi kroczkami dążyć do najlepszych kosmetyków muszę zacząć pobierać choć symboliczne kwoty za makijaż. Poprawka, zaczęłam już to robić. I tak wszystkie pieniądze sobie zachowałam, trochę dołożyłam i kupiłam kilka produktów, które były mi niezwykle potrzebne. Niestety jest to 1% całości. To czego mi brakuje mogłabym wymieniać bez końca. 

 Ale zacznijmy od podstaw czyli baza, podkład i korektor. Wybrałam je w najbardziej potrzebnym odcieniu. Mam kilka podkładów jaśniejszych i ciemniejszych będę mogła łatwo dopasować je do odcienia. Jednak to kropla w morzu. Odcień dla skóry która łapie słońce. Maluję osoby o ciemniejszej karnacji jak i bladej jak kartka... Niestety podkład z Inglota nie należy do najtańszych. I gdy stanęłam przed wyborem kilku podkładów lub kilku produktów, wybrałam kilka produktów. Dlaczego? Po pierwsze kosmetyki też mogę się przeterminować. Wiem, że wielu odcieni podkładu bym nie wykorzystała, a te produkty, który były mi bardziej potrzebne na pewno zużyję.
Korektor. Niestety jest to również tylko 1 kolor i w dodatku z przeznaczeniem pod oczy. Krycie ma średnie ale dobrze wpływa na delikatną skórę pod okiem. Do konturu twarzy nie nadaje się.
Baza. Czyli coś o czym również od dawna marzyłam. Zaczerwienienia? Nigdy więcej! Zielona baza świetnie koryguje zaczerwienienia spowodowane zarówno popękanymi naczynkami jak i zaczerwienionymi wypryskami.
Kolejny produkt to Duraline. Mam pomadę do brwi i niestety szybko zaschła. Bez kropli Duraline nie da się z niej nic wykrzesać. Dodatkowo jest to produkt wielofunkcyjny. Można go stosować np. jako klej dla pigmentu, idealne zastosowanie. Albo też jako baza aby podbić kolor cienia i stworzyć coś dużo mocniejszego.
Kupiłam również złoty eyeliner. Taką perełkę na torcie. O tym opowiem wam później, ponieważ jest to mój mały skarb i z przyjemnością wykonam z nim makijaż.
A dlaczego wybrałam produkty Inglota? Gdy spojrzymy okiem wizażysty jest to tania marka a dobra. Szczególnie dobra gdy się zaczyna i nie ma się kilku tysięcy na wkład w kosmetyki. A nie okłamujmy się, gdybym chciała stworzyć kufer idealny gdzie jeden podkład kosztuje blisko 200 zł to cała suma byłaby ogromna. Trzeba przecież kupić całą paletę podkładów. No albo bawić się z rozjaśniaczami. Bądź co bądź produktów idzie i tak sporo. Kolejnym argumentem jest, że na prawdę lubię ich produkty. Nie wszystkie, ale większość owszem. Przymierzam się teraz do ich pomadek. Nie mam jednak wizji na skomponowanie sobie jakiejś palety z ich pomadkami.

Tak więc jeśli macie coś godnego polecenia z Inglota to piszcie! Myślę tutaj raczej o pomadkach, pudrach... Cienie, pędzle, rzęsy nie przypadają mi z ich asortymentu. Podobają mi się ich palety jednak nie mam w co w nie włożyć. Ich cienie wydają mi się suche. Może takie akurat były produkty wystawowe ;) Póki co się nie skuszę.
Czekam na wasze perełki z tej marki! xoxo

8 komentarzy:

  1. Amazing products, I didn't try them but they look so useful!
    Love them! Great review dear, so nice text and interesting photos, lovely!
    Like it so much! Fantastic post!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z Inglot'a bardzo lubię, bo są dobre :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie kupowałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bede teraz testowac nowa formułę cieni z kolekcji italian kiss :) ponoc jest wlasnie taka mniej sucha :) zobaczymy :) z pomadek lubie hd w odcieniu 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo, ale to bardzo mi się haul podoba.
    Przyznam szczerze, że rewelacja! Ach, jakie wspaniałości!
    Zakupy na piąteczkę :) A Inglot - lubię bardzo! :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duraline Inglota to ja uwielbiam zawsze ja wykończę kupuje kolejna opakowanie. I chyba nigdy się to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkretnie zaszalałaś w Inglocie :D
    Ja tę markę lubię tak pół na pół - niektóre kosmetyki są jedyne i niepowtarzalne, warte swojej ceny, a inne potrafią całkiem przeciętne, a nawet słabe. Zależy jak trafię ;)

    OdpowiedzUsuń