niedziela, 25 sierpnia 2024

9 rocznica bloga!

 

Witam serdecznie!

Dziś chciałbym podzielić się z Wami wyjątkowym momentem - dziś mamy 9. rocznicę istnienia mojego bloga! To niezwykła podróż pełna inspiracji, refleksji i wspomnień, które dzieliliśmy się razem przez te lata.

Rozpoczynając moją przygodę z blogiem lifestyle, nigdy nie przypuszczałam, że dotrwam aż do 9 rocznicy. Początkowo był to eksperyment, sposób na dokumentowanie moich pasji, podróży i życiowych przeżyć. Jednakże, dzięki Wam - moim wspaniałym czytelnikom - mój blog stał się czymś więcej niż tylko zapisem moich doświadczeń. Stał się miejscem, gdzie mogę inspirować, dzielić się pomysłami i odkrywać nowe aspekty życia.

Nie sposób nie wspomnieć o Waszym wsparciu i oddaniu, które otrzymuje od samego początku. Wasze komentarze, opinie i wiadomości są dla mnie niezwykle cenne i napędzają mnie do dalszej pracy i tworzenia treści, które mam nadzieję, że nadal Was inspirują.

Dziękuję Wam za to, że jesteście częścią mojej małej blogowej historii. Bez Was ten blog nie istniałby tak długo i nie byłby takim miejscem, jakim jest teraz.

W nadchodzących latach mam nadzieję kontynuować moją podróż z Wami, dzieląc się kolejnymi doświadczeniami, inspiracjami i refleksjami. Mam nadzieję, że blog będzie nadal miejscem, gdzie możemy inspirować się wzajemnie do dalszego odkrywania świata.

Z serca dziękuję za te 9 lat wspaniałych wspomnień i do zobaczenia już w kolejnym poście!
Angelika

22 komentarze:

  1. Piękna rocznica. Życzę dalszej inspiracji w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 9 rocznicy! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę kolejnych udanych lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Angeliko!!! Gratuluję Ci bardzo serdecznie!!! Twój blog jest bardzo fajny i cieszę się, że go poznałam!!!
    Trzymaj się i życzę Ci kolejnych rocznic i oczywiście życzę Ci fantastycznego ostatniego (niestety :( ) tygodnia sierpnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Hehe ostatnim tygodniem sierpnia smuciłabym się gdybym szła do szkoły a niestety to już za mną i czy to sierpień czy wrzesień... bez różnicy ;)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego na dalsze lata ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, świetna liczba! :) Wszystkiego dobrego, życzę dużo inspiracji i weny do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rocznica! Życze Ci wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Angeliko! Piękny staż! Serdecznie gratuluję i czekam z niecierpliwością na nowe treści. Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Miłego dalszego blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Congrats on your 9th blog anniversary! 🥂
    Here's to many more years of creativity and connection!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana! Wszystkiego co dobre, niech blog dalej rozwija się tak jak robił to przez ostatnie 9 lat! PS. Przepięknie Ci w bieli :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Angelo, serdecznie gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat pełnych inspiracji i realizacji marzeń i postanowień. Be happy! 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała rocznica Andel's, gratuluję z całego serca. Bardzo fajnie, że jesteś w blogosferze bo świetnie piszesz. Dziel się dalej z nami relacjami z podróży i nie tylko. Ściskam najmocniej i dziękuję za pamięć o moich blogach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i zycze kolejnej milej kontynuacj :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. 9 lat to ogromny kawał czasu :) U mnie też tyle wybiło w tym roku.
    Życzę Ci, abyś dalej czerpała z bloga tyle radości, co teraz! Do tego oddanych czytelników, inspiracji i kolejnych cudownych lat :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Kochana i życzę wszystkiego dobrego z okazji rocznicy bloga :) :) Pozdrawiam <3 <3

    OdpowiedzUsuń