niedziela, 18 czerwca 2023

Co zabrać na plażę?

Hejka!

Sezon wakacyjny zbliża się wielkimi krokami. W środę jest już pierwszy dzień lata! Możliwe, że ktoś już teraz był na plaży. Za każdym razem przed wyjazdem sprawdzam w swojej głowie czy wszystko aby na pewno mam. Krem z filtrem? Jest. Ręcznik? Jest. Jedzenie i picie? Obecne. Mimo to za każdym razem coś zapomnę lub też pięć razy sprawdzam moją torbę. Dlatego też przygotowałam listę bazową 'co zabrać na plażę'. Mam nadzieję, że przyda się zarówno mi jak i Wam. Możecie ją pobrać na swój telefon i mieć ją zawsze ze sobą.

Dodalibyście coś do tej listy?
Angela

28 komentarzy:

  1. Wyjście na plażę, to prawdziwa wyprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wracam znad morza. Na plaży jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak idę w góry, to mam to samo. ;) Ale już listy nie robię, jakoś ogarnęłam wreszcie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tylu wyprawach to pewnie wszystko dobrze pamiętasz :D Ja czasem potrafię czegoś zapomnieć xD

      Usuń
  4. Ja bym do tej listy dodał apteczkę podręczną, gdyż w wielu sytuacjach może być potrzebna 😊

    Pozdrawiam cieplutko i od serducha 🤗🥰🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy bym coś jeszcze dodała, ale cieszę się, że wspomniałaś o butach do wody. Ja nigdy w życiu bym o tym nie pomyślała. Wyjątkowo w tym roku mój chłopak dał mi takiego tipa i na prawdę byłam mu wdzięczna, gdy weszłam do wody (najpierw bez butów ;p)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Buty to fajny gadżet. Szczególnie na kamienistych plażach. I też sama stabilizacja jest lepsza ;) Ile ja razy upadłam na kamienie...

      Usuń
  6. Ten niezbędnik chyba sobie wydrukuję, żebym o czymś nie zapomniała :) Za moment pakuję się na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasę na gorącą kukurydzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z taką listą o niczym się nie zapomni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice list
    https://www.melodyjacob.com/2023/06/pink-pleated-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna lista dla osób, które będą wybierały się na plażę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto mieć taką listę i zabrać w szczególności to co jest istotne np. krem z filtrem ;)

      Usuń
  11. Joyfull photograph in the beach, with smile and possitive actitude.
    I wish you a good and phenomenal summer.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też robię listy i wydaje się że wszystko spakowane, a na.miejscu... O Jezu, nie ma tego, tamtego, zapomniałam. Bardzo fajna ta lista :) Pozdrowionka z Krakowa.

    Kasia Dudziak

    Kasinyswiat.blogspot.com, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też tak czasem mam :D dzięki! Również pozdrawiam ♥

      Usuń