niedziela, 11 czerwca 2023

Film z Grecji

Hejka, cześć! 

Miło mi was tutaj powitać. Jak dobrze wiecie bawię się od jakiegoś czasu w nagrywanie wspomnień z wyjazdów. Małe vlogi na pamiątkę. W zeszłe wakacje byliśmy w Atenach i dzisiaj mam dla was film z tego władnie wypadu!
Niedługo znowu wakacje, może kogoś zainspiruję aby odwiedzić to właśnie miasto. Pamiętajcie, że do 25 roku życia wejście na Akropol jest za darmo, więc warto korzystać póki można! Normalna wejściówka na większość atrakcji to 40 euro.

Jako dodatek, poniżej możecie obejrzeć również backstage ;) Napiszcie, który film bardziej przypadł wam do gustu.



Do zobaczenia!
Angelika

26 komentarzy:

  1. Obydwa fajne, ale pierwszy bardziej mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grecja bardzo mi się podobała... oprócz Aten. ;)
    Ale oba filmiki fajne. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  3. I enjoyed the videos, Angela.
    I hope to visit Greece in October.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej podoba mi się ten pierwszy filmik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się Grecja. Między innymi ze względu na pochodzenie mojego imienia (Olimpia). Jednak nie miałam okazji jej odwiedzić. Liczę, że może za rok przy okazji późniejszego miesiąca miodowego się uda :)
    Piękne widoki. Super, że pogoda dopisywała!
    Fajnie, że większość krajów europejskich ma zniżki dla osób do 25 roku życia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to tym bardziej warto odwiedzić :D trzymam kciuki za wasz wyjazd ♥

      Usuń
  6. Masz mnóstwo fajnych wspomnień, a dzięki tym vlogom bardzo łatwo będzie Ci do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tam pięknie! Uwielbiam Grecję :) Póki co zwiedzaliśmy wyspy, ale nas absolutnie zauroczyła! Filmiki obejrzałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyspy też są piękne i również są na mojej liście :D

      Usuń
  8. Super! Nigdy nie byłam w Grecji, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam przecudownie! Pewnie nie załapię się na darmową wejściówkę, bo już w październiku mam 25 urodziny, ale póki co nie mogę sobię pozwolić na taki wyjazd. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful videos.... thank you for sharing...

    OdpowiedzUsuń
  11. W Grecji byłam trzy razy , w tym raz w samych Atenach, które jako miasto mi się bardzo podobały. Oglądając te filmiki zdecydowanie tęsknię za podróżami :-) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wspomnienia wróciły :)
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Piękna Grecja. Fajnie że kręcicie takie filmiki. Moja mama miała pełno kaset video z Paryża. Dziś jest to trochę łatwiejsze niż kiedyś. Grecja jest pełna fascynujących miejsc pełnych słońca. Pierwszy filmik najlepszy.


    Miłego wieczoru Wam życzę

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jakie piękne wspomnienia :D I miasto uchywcone x lat temu. Piękną pamiątkę macie ;)

      Usuń