niedziela, 2 lipca 2023

Miękkie foxy eye!

Cześć Kochani!
Całą zimę miałam dość długą przerwę od makijaży. Dużo się działo. Musiałam zawiesić również wykonywanie makijaży ze względu na przeprowadzkę i Erasmusa. Powoli zaczynam wracać do tego hobby. Z racji, że nie mam ze sobą swojej dużej stojącej lampy pierścieniowej, kupiłam małą, podłączaną pod laptopa. I Dzisiaj możecie właśnie podziwiać efekty z użyciem tej lampy. Jestem totalnie zachwycona. Nareszcie udało mi się zrobić zdjęcia oka o których od dawna marzyłam. Zawsze coś było nie tak pod względem "studia". Mam nadzieję, że uda mi się częściej robić takie zdjęcia.

Jeśli chodzi o sam makijaż, szłam w nim do baru ale chciałam się trochę artystycznie wyżyć. Dlatego jest trochę mocniejszy ale wciąż nie za bardzo. Miękka kreska wykonana brązowym cieniem. Przeciągnęłam ją również w wewnętrzny kącik. Delikatnie wymodelowana dolna powieka i do tego topper z palety od BeautyVTtricks. Reszta cieni pochodziła z mojej ukochanej palety z Glamshopu, Bohema. Całość zwieńczyły rzęsy kępki pojedyncze + kępki trójki. Brwi również delikatnie podkreślone cieniem. 




Podoba wam się taki makijaż? Co myślicie?
Angelika

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Sama bym sobie taki zrobiła, gdybym umiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. I super Ci to wyszło. Powinnaś malować inne kobiety zawodowo. Fantastic. Masz do tego rękę. Mnie się ręce trzęsą przy rysowaniu kresek, nie rzadko trafiam w oko, a potem płacz.

    Życzę Wam wspaniałych wakacji :)

    Kasia Dudziak, kasinebziki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję ;) Zdarza mi się, że kogoś maluję. Niestety ze studiami jest to często ciężkie do połączenia :x
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. I love it!
    You are so beautiful, Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie makijaż pierwsza klasa. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż.
    Sama jakoś nie mam talentu do robienia makijażu xD

    OdpowiedzUsuń