czwartek, 2 listopada 2017

Pink make up and halloween make up!

Witam!
Mogę chyba się przyznać, że łapię blogerskie zachowanie. Hehe. Często gdy czytam blogi lub też oglądam vlogi, najczęściej pojawia sie myśl, że ma ktoś mało czasu i generalnie brak czasu na blogowanie/vlogowanie. Oj mnie też to dotknęło. Niestety wcześniej też już wam o tym pisałam... Nawet gdy przychodzi dzień wolny to muszę zresetować swój mózg albo też nadrobić zaległości. Szkoła, praca, kurs, bieganie i nagle czasu mi niesamowicie brakuje. Śpię coraz mniej o.o Nie wiem jak ja dożyję do upragnionego maja... No cóż, musicie trzymać za mnie kciuki! Szczerze mówiąc to już odliczam czas do moich najpiękniejszych, najdłuższych wakacji życia. Najlepsze w tym wszystkim nie będą sama wakacje a myśl, że matura już za mną.

No ale nie o tym chciałam powiedzieć. Zostawmy temat mojego zabiegania i przejdźmy do sedna. Kilka dni temu było halloween. Mimo dnia wolnego ja i tak nic tutaj nie napisałam. Inne obowiązki... Ale zdjęcia mam! I mam sie czym pochwalić. Nie leżałam do góry brzuszkiem!

Po pierwsze są to zdjęcia z niedzielnej zabawy. Spontanicznie powiedziałam, że ją umaluję. Byłam jednak zmęczona i nie zrobiłam full make up lecz tylko 1 oko. Nawet bez brwi... Pozostawię to bez komentarza. Hehe. Nie sądziłam nawet, że coś tak fajnego z tego wyjdzie. Użyłam nowej paletki z wibo. Dodałam złoty eyeliner oraz rzęsy. Efekt jest na prawdę wow.

Po drugie Halloween. Oba makijaże wykonane na siostrze. I drugi (charakteryzacje) robiłam na "przebranie" się w szkole. Niestety dzień wcześniej o tym kompletnie zapomniałam i poszłam późno spać. Rano w pośpiechu coś tworzyłam. I w pół godziny zrobiłam szybkie sugar skull. Nie wyszło idealnie, ale z opowieści Martyny wiem, że makijaż zrobił wrażenie. Zwłaszcza kreski. Bardzo się z tego powodu cieszę. Na samej sobie w porannym zaspaniu nie potrafię czegoś wyczarować a co dopiero u kogoś.
 Jak podobają się wam moje ostatnie dzieła? Mój nowy telefon robi na prawdę świetne zdjęcia. I nie raz go jeszcze wykorzystam. Gdy będę tylko mogła to znów coś stworze. Heh. Zapewne też z Martyną ;D
A wy jak przebieraliście się na Halloween? xoxo

12 komentarzy:

  1. Ależ piękny makijaż! No, no - aż miło się patrzy, bo ten make-up taki nietypowy :)
    Koniecznie bym go chciała przetestować :D
    Lubię takie pozytywne inspiracje.
    Pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż, bardzo lubię róże i borda na oku

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym być teraz w klasie maturalnej to były fajne czasy święta Halloween nie obchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądałaś :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, so wonderful makeup! Really beautiful but really for halloween! You look amazing darling.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. nie obchodzę halloween ale makijaż miałaś fajny ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  7. O mega :) W następnym roku i ja w końcu wymyślę jakiś makijaż na to święto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaże naprawdę świetne!
    Ja bym chyba rano nie potrafiła zrobić Halloweenowego makijażu haha, prędzej bym sobie oczy wydłubała XD
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny makijaż :D

    https://filmosyserialosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń