wtorek, 14 listopada 2017

motywujemy24.pl

Witam!
Ostatnio mam dość sporo pracy, szkoły i ogólnie zajęć i niestety nie mogę biegać. Bardzo nad tym ubolewam bo zapisałam się na bieg w grudniu a nie mam jak robić kondycję. A biegać po zmierzchu nie mogę. I robi się problem. Bo jak wracam po szkole to zazwyczaj jest już prawie ciemno. Ech. Mam dylemat, zrezygnować z biegu czy pobiec dla samej satysfakcji ale bez żadnego dobrego czasu? Waham się. Bo w sumie jest to jednoznaczne z poddaniem się. Co o tym myślicie? A może macie jakieś pomysły na trenowanie kondycji w domu? Nie wiem czy treningi np. z Chodakowską dadzą ten sam efekt. Mam po nich taki uraz. To znaczy męczą psychicznie mimo, że nie są nawet w połowie tak ciężkie jak bieg.

No ale zostawmy już to moje użalanie się. Czas na dawkę motywacji!






















xoxo

9 komentarzy:

  1. Ach! Przefajna poracja motywacji!
    Wspaniałe obrazki :)
    Najbardziej podoba mi się kot z cieniem lwa :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty przed i po są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać takie posty z motywacjami :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę kochana że powinnaś spróbować pobiec ;) Nie dla kogoś ale dla siebie ;-) co do trenigu nie wypowiadam się bo nie trenuje ;) a sport w nocy uprawiam ;p z mężem ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze możesz iść na siłownię :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahah ostatnie zdjecia pobija wszystkie bo niektóre rzeczy musze robic tak samo na siłowni hahah :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam ostatnio dość sporo obowiązków.
    Motywacji nigdy nie za wiele, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń