niedziela, 25 lutego 2024

Proteinowe muffinki serowe!

 

Cześć!
Z przepisami dzielę się tutaj rzadko ponieważ wrzucam tylko to do czego wracam najczęściej. Takie moje skarby ;) Mam jeszcze super przepis na obiad po azjatycku. Tak więc trzymajcie kciuki :D A dzisiaj mam dla was przepis na serowe (proteinowe) muffinki! Przez ten ser nie są to typowe muffinki. W dodatku są one bez cuktru. Ja zastosowała słodzik ponieważ total sugar free nie potrafię jeszcze jeść ;)
Co istotne muffinki mają takie makro w przeliczeniu na 1 szt. Przepis jest na 6 dorodnych sztuk.

201 Kcal | 13,5 g Białka | 3,6 g Tłuszczu | 28,1 g Węglowodanów

Składniki:
-250 g twarogu chudego klinek
-150 g mąki
-łyżeczka proszku do pieczenia
-3 jajka
-2 banany
-łyżka oleju
-50 g słodzika
-kilka kropel aromatu waniliowego
-125 g borówek

Przepis:
Wszystkie składniki blendujemy ze sobą. Wylewamy w papilotki, dokładamy borówki na wierzch lub też i do środka. Pieczemy w 180 stopniach przez 25-30 (do momentu aż się zarumienią). Smacznego!

Angelika

52 komentarze:

  1. Wyglądają rewelacyjnie i na pewno są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis! Jestem fanką serowych wyrobów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję przepis, bo bardzo mi się podoba!
    Mam takie same talerze.
    Dziękuję za komentarz u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ooo niespodzianka :D Ten akurat mam od teściowej ;)

      Usuń
  4. Ciekawy przepis. Chętnie go wypróbuję :).

    Z ciekawością czekam na ten azjatycki obiad :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powolutku odkładałam cukier, więc produkty zupełnie bez są dla mnie zjadliwe, jak każde inne. Fajny przepis na muffinki, wypróbuję, bo ciekawi mnie właśnie ten ser w składzie. Czekam również na ten azjatycki obiad, dlatego dodaję Ciebie do obserwowanych, bo coś czuję, że będzie tutaj wiele nietuzinkowych przepisów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z nim wielki problem ;) Tak więc muszę to zrobić małymi krokami.
      Dziękuję ;D!

      Usuń
  6. Takie proteinowe muffinki brzmią świetnie! Mojemu mężowi na pewno przypadłyby do gustu. A że na dniach się przeprowadzamy i w końcu będziemy mieć piekarnik to chętnie skorzystamy z przepisu ;) Czekam również na ten azjatycki obiad!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję przeprowadzki :D Piekarnik to skarb ♥

      Usuń
  7. Aaaale smacznie wygladają, dobrze, że mam już gotowy budyń bo bym chyba leciała biegiem do cukierni po coś na ten widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze koniecznie wypróbować! Bardzo lubię babeczki a tej kombinacji jeszcze nie sprawdzałam 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są trochę inne niż typowe muffinki ale również fajne ;)

      Usuń
  9. Thanks for that recipe! That sounds delicious!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą być przepyszne 😋

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przepis, prosty i smaczny. Wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne muffinki,podkradam pomysł 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne i pyszne muffinki 😍 Uwielbiam wszelkie desery z borówkami 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) Dodają super świeżości. Szkoda, że cena ich zawsze jest dość wysoka.

      Usuń
  14. Takie muffinki mogłabym jeść na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mniam. Koniecznie je zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam się szczerze bardzo lubię różne ciasta i słodkości :) Wolę zjeść coś takiego, niż np. kanapkę z czymś na śniadanie, kolację! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale niestety czas wykonania muffinek a kanapki sporo się różni ;) I to jest główny powód dlaczego nie jem ich często.

      Usuń
  17. Muffinki prezentują się smakowicie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przepis. Ograniczyłam jakiś czas temu cukier, więc to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D Jak się czujesz na redukcji cukru?

      Usuń
  19. Muszę wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepis nie jest skomplikowany. Warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny przepis, ja robię placki z bananem też bez cukru,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, these cheese muffins sound absolutely delicious! Thank you for sharing the recipe. It's great that they're protein-packed and sugar-free, making them a healthy and satisfying snack option. Thanks again for sharing your treasure recipe with us! 😊🧁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment ;) Yea i also love that they are healthier version ;)

      Usuń
  23. Super przepis, uwielbiam smakołyki, które mają dużo białka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Bez trzymania diety niestety białka jem mało...

      Usuń
  24. Wow, coś wspaniałego na podwieczorek. Prosto, szybko i smacznie 👍😉
    Pozdrawiam cieplutko i od serducha, ślę dużo uścisków 🤗🥰💖

    OdpowiedzUsuń