niedziela, 11 lutego 2024

Kupony walentynkowe!


Cześć!
Walentynki to wyjątkowy czas, gdy możemy okazać naszej drugiej połówce, jak bardzo ją kochamy i doceniamy. Zamiast tradycyjnych prezentów, dlaczego nie stworzyć czegoś osobistego i wyjątkowego? Właśnie dlatego proponuję dziś własnoręcznie robione karty podarunkowe na Walentynki - kuponiki, które pełne są obietnic, miłości i relaksu! Kto by takich nie chciał ;)

A pomocą przychodzi nam oczywiście Canva. Na pewno można coś takiego kupić, jednak wydruk 2 stron a4 i wycięcie ich, to nie jest duże wyzwanie. Zrobiłam mały przegląd ciekawych szablonów, które możecie z łatwością wykorzystać. Dodałam kilka propozycji jeśli chodzi o treść kuponów.





Który kupon podoba wam się najbardziej?

Macie jeszcze jakieś pomysły co można napisać na takich kuponach? Piszcie ;)
Angelika

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł takie kupony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kupony podobają mi się! Jeśi chodzi o treść to najbardziej spodobał mi się kupon "Wieczór filmowy" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie zawsze podobały mi się te kupony jako prezent. Może w tym roku właśnie tak obdaruje partnera. Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo ciekawa alternatywa ;) Myślę, że nie tylko dla partnera, ale też dla dzieci? Jakiś dzień bez sprzątania na pewno się spodoba :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne szablony :) śniadanie do łóżka to uroczy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olá! Que legal! Gostei mais dos primeiros e dos ultimos cupons.
    Se for pra escolher entre o dois fico com os ultimos.
    *Ane/De Outro Mundo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł super i ładnie wykonane kupony. Mój mąż to pewnie by się ucieszył najbardziej z kuponu na wspólne granie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne te kupony :D Ja kiedyś własnoręcznie robiłam takie walentynkowe zdrapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu super :D Jak zrobiłaś samą formę zdrapki :D?

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł z własnymi kartami podarunkowymi na Walentynki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś wręczyłam mężowi kupony tego typu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaka była jego reakcja ;D? Przypadły do gustu?

      Usuń
  10. Wszystkie kupony są ciekawe. Jeśli ktoś lubi i obchodzi Walentynki. Ja - my - jakoś średnio czujemy tę zabawę, jednak dobrych gestów i czułych słów nigdy dość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sformułowanie, że kocha się zawsze a nie tylko od święta. Fajnie w walentynki coś zrobić ale najlepiej robić to cały rok :)

      Usuń