niedziela, 3 września 2023

Moje 24 urodziny!

 

Cześć!
Dokładnie 3 września obchodzę swoje 24 urodziny! Tym razem spędzałam je w gronie rodzinnym. Zrobiłyśmy tort bezowy. Napompowaliśmy trochę balonów. Schłodziliśmy brzoskwiniowego szampana... Cały dzień był pod hasłem relaks ;) 

A relaks szczególnie się przyda ponieważ już jutro wyjeżdżam do Francji na winobranie. To już mój trzeci raz. Nie mogę tego trochę przyswoić, jak to szybko zleciało. Dopiero co byłam w Belgii i wracałam do Polski ;) Dla nie wtajemniczonych, posty z Belgii będą pojawiać się jeszcze przez jakiś czas. Nie chce tutaj robić spamu na 2-3 miesiące co niedziela.. Tak więc rozłożyłam je w czasie. A mam wam jeszcze do pokazania kilka fajnych miejsc ;) 

Czy chcielibyście przepis na ten torcik bezowy? Robiłyśmy go pierwszy raz i uważamy, że wyszedł w punkt.

Póki co uciekam się dalej pakować.
Do zobaczenia!
Angelika

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w dniu twoich urodzin. Piękny torcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D Torcik bezowy pysznie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę przepis na torta :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze :)
      https://wildfiret.blogspot.com/2023/11/przepis-na-tort-bezowy-od-gotuje-bo.html

      Usuń