niedziela, 7 maja 2023

Czy masaż twarzy daje efekty? Zdjęcia przed i po!

 

Cześć!
Temat masażu twarzy przewija się w beauty mediach dość często. Zawsze byłam zainteresowana czy taki masaż może coś faktycznie zdziałać prócz ogólnej poprawy kondycji. Jeśli również jesteście ciekawi, zapraszam na moje wrażenia oraz zdjęcia przed i  po, po miesiącu regularnych masaży.

Do masażu wykorzystywałam kamień gua sha. Natomiast roller stricte do relaksującej części masażu. Kupiłam na allegro za jakieś 15 zł. Są droższe kamienie. Czy warte? Hmm. Kamień to kamień. Taki masaż można wykonać również rękoma więc po co płacić za niego 100+ zł? Jeśli znacie dobre argumenty, chętnie o nich poczytam.

Masaż wykonywałam na bazie z olejku lub też kremu/serum do twarzy. To drugie na zawsze dobrze się sprawdza ponieważ dość szybko się wchłania a masaż trwa jednak kilka minut.

Jaki masaż dokładnie robiłam? Nie jestem znawcą tego tematu. Postawiłam więc na filmik, który powtarzałam każdego dnia. Czasem sama z pamięci go odtwarzałam zmieniając odrobinę krok po kroku.


Efekty
To pewnie każdego najbardziej intryguje. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia przed i po. Co mogę powiedzieć od siebie to, że na pewno widzę delikatne podkreślenie kości policzkowych. Myślę, że również delikatnie lepiej widać moją żuchwę. Nie widzę jednak efektu wow. Może to przez to, że naturalnie moje kości policzkowe są już dość widoczne. Masaż z kamieniem jest na pewno fajnym dodatkiem do pielęgnacji. Stricte relaksacyjnym. Czy da jakieś mocne efekty? Da ale dość subtelne. Myślę, że ćwiczenia mięśni twarzy mogą być bardziej skuteczne.


Co myślicie o efektach?

Czy interesuje Was coś ze strefy beauty? Chcielibyście żebym coś przetestowała?
Do zobaczenia!
Angelika

32 komentarze:

  1. Jej, nie robiłam jeszcze nigdy takiego masażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa jeśli chodzi o relaksację po ciężkim dniu ;)

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Zawsze uważałam, że masaż twarzy to super sprawa. Nawet jeżeli nie ma efektu wow, to dobrze wpływa na cerę, jej wygląd i samopoczucie :) Bardzo interesujący wpis, chętnie poczytam inne z tematyki beauty i nie tylko!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem masaże twarzy dużo dają, sama codziennie robię wersję krótszą, a co miesiąc dłuższą. Chiński masaż, z książki korzystam. Uważam, że bardzo dobrze wpływa na moją twarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za post moze sie zmotywuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, masz bardziej podkreślone kości policzkowe i bardziej widoczną żuchwe.
    Też nie widzę efektu wow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your sharing have a lovely week...

    OdpowiedzUsuń
  7. Roller fajna rzecz, mam jeden jadeitowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz zdecydowanie nie mam do takich spraw głowy, może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilkakrotnie robiłam masaż twarzy, ale nie widziałam efektów; na pewno był to zbyt krótki czas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez nigdy nie robiłam masażu twarzy, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania go. Chwila relaksu mi się przyda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami robię takie masaże i wydaje mi się, że dają efekty. :) Ładnie wyglądasz przed i po masażu. :) 

    OdpowiedzUsuń
  12. great result......
    your face look smooth and pretty after treatment...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nunca fiz massagem no rosto.
    Queria experimentar!

    Ane/De Outro Mundo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz tak ładny zarys twarzy i kontury, że chyba dlatego nie widać większego efektu po zastosowaniu masażu :) Jak pamiętam i mam czas robię sobie taki masaż, ale jestem zdecydowanie za mało systematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh możliwe, że tak ;) Ale na zmniejszenie drugiego podbródka trochę jednak liczyłam :/

      Usuń
  15. Bardzo fajna sprawa. Nasza twarz też zasługuje na taki masaż. Moja znajoma miała specjalny sprzęt do masażu twarzy, ale to było bardzo drogie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;D Chociaż raz w tygodniu nawet i dla samego relaksu ;)
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  16. Masaż twarzy czy działa daje na prawdę dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń