niedziela, 3 lipca 2022

Makijaż upiększający Lenki

Hejka!
Dzisiaj mam dla was krótką fotorelację makijażu upiększającego. Wczoraj miałam bardzo aktywny dzień, malowałam kilka osób. Jedną z nich była właśnie Lenka. Pierwszym założeniem było aby wykonać mocny makijaż a jednak skończyłyśmy na bardziej subtelnym i dopasowanym. Dokleiłam również kępki rzęs, które zrobiły chyba największe wrażenie.

Największym wyzwaniem całego makijażu był fakt, że Lena ma bardzo wrażliwe oczy. Najmniejsze pomalowanie dolnej powieki graniczy z cudem. Przybliżenie pędzla do powieki skutkuje zaciskaniem czy też drżeniem powieki. Dlatego postawiłyśmy na delikatną dolną powiekę. Całość dopełniło delikatne konturowanie twarzy a także pomadkę w odcieniu nude. 

Użyte paletki to Bochema z Glamshopu a także Retro również z Glamshopu. 


Kto również uwielbia takie makijaże?
Do zobaczenia!

62 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się taki makijaż. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie maluję 😂😂😂 Ale z chęcią patrzę na make up kobiet.
    Za to maluję obrazy. Już jutro, opublikuję na moim bloggerze można powiedzieć make up. Będzie mi bardzo miło, jak skomentujesz😊 Nawet jeśli będzie negatywny 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;D Bardzo chętnie wpadnę, zobaczę i skomentuję ;)
      Masz racje makijaż można w pewien sposób przyrównać do sztuki malowania jak i odwrotnie. Domyślam się jednak, że make up w porównaniu do obrazu to pikuś :D

      Usuń
  3. Świetny jest, ja uwielbiam taką kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I wyszło świetnie. Dobra robota. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrana kolorystyka do natury Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Lenka i piękny makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijaż! Ja to nie mam pojęcia jak nakładać te cienie
    🙈 Dobrze, że kreska mi wychodzi w miarę przyzwoicie 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie ...Ile zajelo ci zrobieie takiego makijazu ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże staram się robić w max 1 h. Myślę, że po tym czasie zarówna ja jak i modelka jesteśmy już lekko zmęczone ;) Siedzenie w jednej pozycji też potrafi zmęczyć.

      Usuń
  9. Jaki piękny, subtelny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż. Chciałabym zostać tak pomalowana! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc taki delikatny makijaż wygląda przepięknie. Moim zdaniem idealnie dobrany do modelki:) Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż! Podoba mi się! 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzdolniona stylistka i piękna modelka - super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lena pięknie wygląda w tym makijażu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż. Piękne oczy fantastycznie podkreślone.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pięknie. Tak delikatnie 👍

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroda Lenki zachwyca, a makijaż pięknie ją podkreślił :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż . Venus (https://venusjulia.pl/) przepraszam za spam ale nie mogę się u Ciebie zalogować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi blogger też robił takie problemy :/ Sprawdź czy masz addblocka. Mi on komentowanie blogów i nawet mojego blokował :o
      Dziękuję serdecznie ♥

      Usuń
  19. Piękny makijaż i piękna modelka ♡ Bardzo lubię takie upiększające makijaże, które są niezwykle kobiece :) No i to połączenie kolorystyczne, które jest bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D Też robię takie podkreślające makijaże ale wiadomo, klient wybiera co chce ;)

      Usuń
  20. Taki makijaż mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Profesjonalny make up, wygląda jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż! Jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie i delikatnie wyszło- taki makijaż i ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne tony na powiekach, super to wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń