niedziela, 22 maja 2022

Polska lazurowa riwiera!

Cześć!
Witam Was dzisiaj ze słonecznych Malediwów! A tak dokładniej z Gdyni. Uwielbiam to miasto. Zawsze robię sobie w nim piękne zdjęcia i mam świetne wspomnienia. Będąc ostatni weekend w trójmieście, postanowiliśmy wybrać się do Gdyni Orłowa, na molo tuż obok klifu Orłowskiego. Muszę Wam powiedzieć, że serdecznie polecam to miejsce! Idealne na spacer nad morzem. Znajduje się tam również piękne drewniane molo (darmowe!). Wzdół plaży znajduje się mały deptak a także wyznaczona trasa na punkt widokowy na klifie. Akurat na punkt widokowy nie wchodziliśmy, to następnym razem. Obok plaży jest również kilka restauracji. 

My byliśmy około 19. A 20-21 była złota godzina. Mimo, że to było przed, niebo, słońce i kolorystyka była nieziemska! Niebieska woda nie jest podrabiana! Jest to po prostu odbijające się niebo ;) Jest to moja ostatnio ulubiona sesja zdjęciowa! Jak wam się podoba?
Do zobaczenia!

PS. Poniżej wrzucam również kilka zdjęć bez osób. Możecie je wykorzystać jako tapetę na telefon.











57 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś ;)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki. I cudne zdjęcie. Masz fantastyczną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka! Idealnie współgra z błękitem nieba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz na tych zdjęciach ❤ Urokliwe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Oj tak, miejsce cudowne. Warte odwiedzenia.

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Po prostu pięknie! Uwielbiam takie wodne klimaty :) Zawsze ciągnęło mnie do jezior, morza... dlatego pewnie urodziłam się w górach :) Cudowne fotografie, widok zachwycający! Wyglądasz cudownie, śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie klimaty :D mogłabym wręcz mieszkać nad jeziorem.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  6. Sto lat nie byłam nad morzem, ale bardzo je lubię. Fajne, naturalne zdjęcia. Widać, że miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Cudowne miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. morze ma niepowtarzalny klimat i nad morzem zawsze się odpocznie. Można tam jeździć i wracać w nieskończoność 🌊 🏖😎 Byłe nie smażing w upalne co to to nie! Spacerki po plaży ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :D Ja uwielbiam morze. Ma swój klimat nie do podrobienia.

      Usuń
  10. O, byłam tu zimą tego roku! Gdynia skradła mi serducho 🤍🤍🤍

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Sama większą sympatią darzę Gdańsk, ale Gdynia też jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku byłam raz ale wybieram się jeszcze na pewno ;) Następnym razem mam nadzieję, że się uda.

      Usuń
  12. Orłowo jest piękne, bardzo lubię tam przyjeżdżać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczyło to miejsce ;) Też pewnie nie raz tam pojadę.

      Usuń
  13. Ale pięknie wyglądasz, a zdjęcia cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz. Miejsce też prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nad morzem byłam na jednodniowym wypadzie, zwiedziłam Trójmiasto koleją, byłam wszędzie tam gdzie chciałam, dużo spacerowałam i zaliczyłam nawet kolację na plaży. Wspominam świetnie, zwłaszcza, że byłam sama i ta podróż nabrała jeszcze większej wartości. Gdy wróciłam do domu, czułam się tak oczyszczona jakbym była na dwutygodniowym turnusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi cudownie :D Fajnie, że spędziłaś taki czas sama ze sobą. To też wiele daje.

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia! Radosne, optymistyczne i piękna modelka!
    Dziękuję za wizytę na moim blogu.
    Ja mieszkam w Twoim regionie. Swego czasu przez dwa turystyczne sezony otwierałam i zamykałam kolegiatę w Tumie, sezon pracowałam w zagrodzie chłopskiej w Kwiatkówku. Ale rekonstrukcji grodziska jeszcze nie widziałam, wybiorę się tam rowerem, gdy pogoda się trochę ustabilizuje i będzie więcej czasu na wycieczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ;D
      Poważnie? Wow :D Pierwszy raz spotkałam kogoś z mojej okolicy ;) Bardzo mi miło ♥
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia :) urokliwe miejsca i cudowne kolory :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia i miejsce przepiękne! Ty też świetnie wyglądasz :) Zazdroszczę, dawno tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, pisałam komentarz do tego wpisu i do poprzedniego... nie pojawiają się? Dodają się? Blogger szaleje i ukrywa komentarze w spamie, więc wolę zapytać czy wszystko ok ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Blogger sporo wrzuca do spamu :/ Teraz jak wiem to już sprawdzam. Dodatkowo ja wszystkie komentarze zatwierdzam aby zawsze odpisać i wejść do osoby komentującej na bloga ;)

      Usuń
  20. Mieszkałam przez kilka lat w Gdańsku, ale jakoś zawsze było mi bliżej do Spotu niż do Gdyni i patrząc na Twoje zdjęcia - trochę żałuję, że uważniej nie zwiedziłam tego fragmentu wybrzeża Trójmiasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Trójmiasta trudno mi określić czy Sopot czy Gdynia czy Gdańsk. Każde miasto ma swój klimat i swoje miejscówki.

      Usuń
  21. The place is a paradise... And oh my, I'm in love with your hair! You look like a beautiful mermaid...
    And that is very nice of you to give us those pretty photos for wallpaper use!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och thanks ;p Hehe my aunt said the same about mermaid.

      Usuń
  22. Nasze morze wcale nie jest gorsze od innych, a że trochę chłodniejsze, to taka jego uroda;) piękne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Polskie morze też potrafi być cudowne :)

      Usuń
  23. Przepiękne zdjęcia! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja piękna Gdynia <3 wielu ludzi nie docenia jej uroków :) Pędzą do Gdańska czy Sopotu, a Gdynia ma do zaoferowania wiele pięknych miejsc! Molo w Orłowie jest jednym z nich :) Na następny raz polecam również bulwar nadmorski, klasycznie skwer Kościuszki, marinę, plażę miejską ale także bulwar oksywski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zapisuję wszystkie punkty :D Bardzo chętnie je sprawdzę.

      Usuń
  25. Lovely photos and beautiful scenery. And you look gorgeous and sophisticated in your outfit, it really suits you. And your sky blue skirt is as beautiful as the sky. Love it.<3

    OdpowiedzUsuń