wtorek, 27 lipca 2021

Początek wakacji! Plany blogowe.


Cześć!
Zniknęłam ostatnio na bez omal 2 miesiące. Miałam plany, żeby pisać. Ba! Miałam nawet listę postów, które chcę napisać... Niestety praca i sesja kompletnie mnie wciągnęły. Mam wrażenie, że ostatnie co pamiętam to około połowę kwietnia, a potem gdy zaczął się natłok prac to straciłam poczucie czasu. Oczywiście nawet nie zwróciłam uwagi na to, że od dawna mnie tutaj nie było.  To na pewno ulegnie zmianie. Mam przygotowane dwa posty tematyczne dla nowych studentów uczelni odnośnie akademików. Myślę, że wielu osobom przydadzą się takie wiadomości oraz zdjęcia jak akademik wygląda.  Dodatkowo byłam ostatnio na kilku wyjazdach tak więc mogę was uraczyć zdjęciami ;) 


Napiszcie mi jakie posty u mnie lubicie. Będę pisać/tworzyć głównie to co sprawia mi przyjemność ale chciałabym również wiedzieć co Was głównie interesuje. Kontent, który na pewno chciałabym rozwijać to makijaże, fitness recenzje, włosowe tematy, wspomnienia z wyjazdów. Co chciałabym wyrzucić to na pewno 'suche' recenzje kosmetyków, recenzje palety chciałabym dodawać do makijaży. Czekam zarówno na propozycje jak i feedback co powinnam zmienić. 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz