niedziela, 13 czerwca 2021

Kolorowy klaun! Czyli makijaż bardziej szalony niż sylwestrowe brokaty.


Piegi! Tak, w końcu i mnie dopadł ten trend. Musze się jednak przyznać, że długo zastanawiałam się czy jestem za czy przeciw tej modzie. I nadal sama nie wiem. Ja swoje piegi zrobiłam kredką i wyszło bardzo delikatne. Powinny być bardziej widoczne ponieważ na ten moment nie ciężko pomylić je z osypem czegoś czy też wypryskami. I ta próba nie rozwiała moich wątpliwości. Nadal nie wiem czy bardziej mi się podobają czy też nie. No cóż, zadecydujecie sami ;) Ja chyba nie będę ich powtarzać.

Cały makijaż wykonałam natomiast szaloną mieszanką kilku palet, między innymi od Wibo, Glamshop, Huda Beauty. Dodatkowe akcenty wykonałam z pomocą Duraline. 
Użyłam również klasyka wśród rozświetlaczy - Mary lou manizer od TheBalm. Niby taki zapomniany rozświetlacz a nadal zachwyca! Wydaje mi się, że moda na niego wraca również na YouTube. Jestem jak najbardziej za używaniem kosmetyków aż do denka jeśli nam się sprawdzają a nie zapominania o ich istnieniu tylko dlatego, że wychodzą tony nowości. A niestety media to mocno kreują. 



 Tak! Ten makijaż jest absolutnie nie użytkowy. Jednakże potrzebowałam takiego 'wyżycia się' w kolorach. Po za tym takie ćwiczenie świetnie łamie nasze obawy i granice. 
Napiszcie mi co było najbardziej szaloną częścią waszego makijażu lub też jak on wyglądał? Czy ktoś pokusił się o kolorowe smokie eye? ;)
Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy makijaż. Ja uwielbiam oglądać takie "nieużytkowe makijaże" i talent innych osób.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieużytkowy, ale jakie robi wrażenie. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewien, że widziałem gdzieś ten makijaż.
    Kto cię zainspirował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak ;) Internet jest pełen makijaży i ciężko jest stworzyć cos co będzie unikatowe i nie będzie w żaden sposób inspiracją innego makeupu.
      Pamiętam, że miałam coś na wzór. Jeśli znajdę to podeślę tutaj link ;)

      Usuń
    2. Aktualnymi moimi inspiracjami są:
      @ngelika.makeupartist
      oraz
      @wiktoria_makeup
      a także
      @traumadni
      i to właśnie na tej ostatniej się wzorowałam np. tymi mikijażami:
      https://www.instagram.com/p/B-hriHvlni_/
      https://www.instagram.com/p/B8Ml2R-FJ4p/

      Usuń