wtorek, 20 marca 2018

Break in blogging.

Witam.
Na czas +/- trzech miesięcy zawieszam bloga. Nie mam czasu napisać nawet postu pożegnalnego... A co dopiero kilka dobrze złożonych zdań na konkretny temat. Po okresie maturalnym, gdy sytuacja się ustabilizuję powrócę do systematycznego pisania.
Nie chcę nikogo okłamywać, także siebie, że będę pisać cały ten czas. Tak na prawdę temat numer 1 to matura. O niczym innym teraz nie myślę. Niczym innym się nie zajmuję. Ciągle robię tylko jakieś arkusze, prywatnie, jako praca domowa lub też jako matura próbna. Do tego dochodzi kurs rysunku. I fakt, że nie chcę tutaj smęcić jakiś postów recenzowanych czy też polecanych produktów. Zamysł bloga był, jest i będzie lifestyle. Jednak skoro moje życie na pewien okres muszę odłożyć na plan drugi, to tak samo i bloga.
Jeśli ktoś będzie chciał w jakiś sposób mnie śledzić, można dodać mnie na snapie, andziulkaxd, lub też instgramie, angelika_rydczak. Tam również rzadko coś dodaje, bo rzadko dzieje się coś ciekawego. Jednak od czasu do czasu można zobaczyć co się u mnie dzieje.
Nie chcę się żegnać, dlatego mówię.. Do zobaczenia.

12 komentarzy:

  1. Powodzenia ze wszystkim <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Matura najważniejsza. Poczekamy i trzymamy kciuki!


    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, żebyś sobie poradziła z tym chaosem wokół siebie. Ja dopiero za rok będę martwić się maturą, bo jestem w technikum. Jednak w czerwcu piszę pierwszą kwalifikację i nie ukrywam, że się lekko zaczynam stresować...
    Dlatego życzę Ci powodzenia z maturą, no i wracaj do Nas jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję aby nie zapeszyć. Oj tak chaos jest :D Czym bliżej tym gorzej. Aktualnie jestem w trakcie ale to nie zmienia postaci rzeczy.

      Usuń
    2. Właśnie wróciłam z posta o maturze i widzę, że było zadowalająco! :)
      Aż się boję co ja będę odczuwać za rok :D

      Usuń
  4. Hi there it's me, I am also visiting this website daily, this web site is actually fastidious and the
    people are truly sharing pleasant thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dowiedziałaś się jak się czyta? Nie? Oj jaka szkoda. Idź do szkoły lepiej i się ucz a nie robisz mi tu spam. Dziękuję za takie komentarze. Mam je gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń