wtorek, 4 kwietnia 2017

Faking it

Dzień dobry!
Recenzując serial SKAM, może troszkę ostro mówiąc, uznałam, że jest on trochę przerysowany i koloryzuje nastoletnie imprezy. Wtedy myślałam, że serial ten jest trochę takim typowym serialem na odstresowanie ;) No właśnie.. Było, minęło. I po obejrzeniu tego serialu moje zdanie na prawdę uległo zmianie. 


~Dwie najlepsze przyjaciółki, Karma i Amy, decydują się udawać lesbijki, by zyskać popularność.
Chyba to, że serial nie wywyższa się czymś szczególnym spośród typowych nastoletnich historii nie muszę chyba mówić. Głupi pomysł, który przeradza się w coś większego.
Jak sam opis filmu wskazuje, dziewczyny w szkole średnią zapragnęły być popularne. Znalazły na to niekonwencjonalny sposób. Na początku podobał mi się nawet ten serial. Jednak z czasem temat został tak wyczerpany, że sami mogliśmy się domyśleć co się stanie. 
Myślę, że każdy przynajmniej raz w życiu oglądał modę na sukces. Niestety faking it coś z nią łączył... Połączenia kto w kim się zakochał się niesamowicie poplątane a zarazem łatwe. Ponieważ w kilku osobowej grupie na prawdę wszyscy się w sobie podkochiwali. I ciągły misz masz ,,czy ze sobą będą czy nie". Takie coś jest ciekawe na początku. Ale z kolejnym i kolejnym sezonem jest to już niesmaczne. Kolejnym moim hejtem będzie przedstawienie szkoły. Tak na prawdę nie mają szkoły a jakieś ugrupowanie gdzie grają nawet w mini wydanie igrzysk śmierci, gdzie jedni rządzą drugimi i ,,muszą zrobić wszystko". Zbyt fikcyjne aby było prawdziwe. Albo np. rodzice ucznia sprzedają na szkolnej stołówce zioło, to znaczy oba ;) 
Co mi się podobało... Sezon pierwszy był na prawdę ciekawy. Bardzo fajnie został nagrany. I gra aktorska zadowala ;) 
Opiszę tylko główne bohaterki, ponieważ reszta nie jest szczególnie ciekawa. Na początku myślałam, że są tylko pobocznymi wątkami....

Karma
Szalona i ślepa przyjaciółka. Patrząc obiektywnie zmuszała Amy aby robiła dla niej coś co będzie wygodne dla niej. Podświadomie wiedziała, że ma ogromny na nią wpływ i lubiła to wykorzystywać.  Mimo to da się ją lubić ;) Skrada trochę uwagi.  Jest przede wszystkim zakochana w sobie.


Amy
Jak dla mnie troszkę zabłąkana dziewczynka. Jest w sumie jednym wielkim nieodnalezieniem się. Nie potrafi postawić niczego na jedną kartę, tylko bawić się w takie podchody ;) Czasem coś jej się uda. Wciąż zakochana w Karmie. Uwielbiała się dla niej poświęcać.


W sumie nie mam za złe, że nie pociągnęli tego serialu dalej. Bez konkretnej zmiany był by strasznie nudny.








Czekam na wasze propozycje fajnego serialu. Nie mam co oglądać a już na kilku się zawiodłam :/
xoxo

52 komentarze:

  1. Proponuje Ci serial Quantico jeśli lubisz thrillery. Serial tak mocno wciąga, że my go obejrzeliśmy w kilka dni. A co najlepsze tutaj niczego nie możesz się spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tego serialu ale sam pomysł z udawaniem lesbijek..troche słabe ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądanij sobie trawkę :) wszystkie sezony są dostępne w sieci bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten serial! Szkoda, że wstrzymano jego produkcję :/
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tej produkcji.
    Obecnie zaczęłam oglądać "Belfra" - polski serial z Stuhrem w roli głównej.
    Wciąga. Jest naprawdę godny polecenia.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam 2 odcinki, ale jakoś nie polubiłam tego serialu :( Ja jak przychodzę, ze szkoły zawsze oglądam 19+ to jest jedyny serial jaki lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełenie nie znam ale to pewnie dla tego ze nie ogladam seriali :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się starzeję, bo oglądam tylko polskie tasiemce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę... :) Teraz wciągnęłam się w serial THE CROWN - Korona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego serialu ale ostatnio bardzo głośno o nim jest. Jakoś nie żałuję :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam tego serialu. Nigdy nie mogłabym udawać, że interesuję się kobietami.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam i nawet nie słyszałam o tym serialu :) Jednak jakoś do mnie nie przemawia, ale z pewnością obejrzę chociaż jeden odcinek! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o skam głównie dobre opinie, powiedziałabym, że przeważająco pełne zachwytu, ale jakoś nie ciągnie mnie do niego. W podobnym klimacie ostatnio popularne jest Riverdale, za dużo Ci o nim nie powiem, bo widziałam jeden odcinek, ale może Ci się spodoba ;)
    Poza tym ostatnio wciągnęłam się w Wielkie Kłamstewka, gdzie główne role grają m.in. Kidman i Witherspoon :)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riverdale oglądam ;p
      A Wielkie Kłamstewka też oglądałam ale niestety już się skończyły ;/ Lubiłam je.

      Usuń
  15. Jeszcze nie słyszałam o tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego serialu. Niestety nie mam za bardzo czasu na oglądanie czegokolwiek, ale bardzo lubiłam The Big Bang Theory :)

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam coś o nim, ale to zdecydowanie nie dla mnie :/.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie ten serial ale zaliczyłabym go do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądam tego serialu,ale bardzo dużo moich koleżanek to robi ;) Ja mogę polecić : "Sherlock","Shades of blue" .Ogólnie dużo oglądam,ale na polskich stronach nawet z napisami ich nie znajdziesz,więc do głowy przychodzą mi teraz tylko te dwa .. ,-)

    OdpowiedzUsuń
  20. This serial looks interesting! Great post.

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm. Ja wciągnęłam się w fabułę "Pod Kopułą", ogólnie lubię zagadki.
    O, albo "Inna", również od MTV, lubiłam ten serial. c:

    popsuty-kran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie obejrze ten serial :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba by mi mózg od tego rozerwało xD dobrze, że nie znam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam SKAM i Faking it. Oba seriale bardzo mi się spodobały! Jak najbardziej mój gust :)
    Teraz czekam na 4 sezon SKAM.
    Dużo osób poleca także: 13 reasons why :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam i nawet o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja skam oglądałam ale jakoś po w drugim sezonie mi się znudziło :/
    Teraz oglądam the 100 i polecam!!

    Zapraszam do mnie, jeśli blog się podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Faking It obejrzałam jakoś do połowy 3 sezonu i dalej nie zdzierzylam, a później widzac że do nadrobienia mam kilka odcinków to po prostu usunęłam do z listy i chyba nie żałuję. Niby 20 minut, ale fajne to było na początku :))
    Co do polecenia serialow, jeśli chodzi o takie luźne o życiu codziennym i wgl polecam AWKWARD. ma co prawda 5 sezonów, ale też 20 minutowe odcinki i spoko się ogląda jak na taki rozrywkowy serial.
    Jeśli chodzi o jakieś poważniejsze to polecam jedno sezonowe: Stalker, Eye Candy :D warto obejrzeć watek podobny w oby serialach, stalking, tyle że w Stalkerze jest to bardziej od strony policji. W Eye Candy jest ostrzej :)
    Blindspot - przygody Jane Doe, która ma wymaganą pamięć i całe ciało w tatuazach-wskazowkach :)
    Orphan Black - to już dluzszy serial ale genialny! Klonowanie ludzi i konsekwencje z tym związane, plus niesamowita Tatiana Maślany w kilku odsłonach <3
    Nie chce wypisywać tu wszystkich moich serialow bo ich jest za dużo zdecydowanie, ale to takie które mogę polecić zawsze :)
    Ja aktualnie prawie nadrobilam Reign, historycznie, niedługo serial się kończy na 4 sezonie, ale uważam że cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;D Nie ma problemu, możesz mi wszystkie podesłać ;p

      Usuń
  28. Widziałam ten serial i mam takie samo zdanie jak Ty. Pierwszy sezon całkiem spoko, zaciekawił mnie, ale w połowie drugiego sobie odpuściłam, bo zaczął mnie po prostu nudzić.
    Z godnych polecenia seriali(nie wiem które oglądałaś, a które nie :P)
    -Plotkara
    -Słodkie Kłamstewka
    -90210 Nowe Pokolenie
    -Narcos
    -Pakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie kłamstewka oglądałam :D Plotkara zanudziła mnie na śmierć wręcz xd Resztę musze obejrzeć :D

      Usuń
  29. Nie znam serialu, ja lubie Grima np albo Grę o tron

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm w sumie ciężko znaleźć niebanalny serial, na którym by się nie się nie zawiodło. Ja mam kilka perełek jak: TWD, FTWD no i coś w czym się zakochałam: Westworld <3 Najlepszy serial ever, moi znajomi też tak mówią, Polecam ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wpis <3
    ja polecam 13 reasons why albo stranger things (z naciskiem na to drugie:D)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. SKAM, był dla mnie fajny w pierwszym sezonie, później strasznie mnie nudził i żenował. Numer jeden wśród seriali to dla mnie THE 100, najlepszy serial jaki oglądałam! Teraz szukam znowu czegoś nowego ;)
    zapraszam a jeśli blog się podoba zapraszam do obs. ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/witam-kochani-juz-za-kilka-dni-minie.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio słyszałam o tym serialu i może się skuszę! <3!
    Osobiście uwielbiam 13 reasons why , Riverdale i SKAM <3

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. W życiu go nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie oglądałam, ale widziałam kilka razy zwiastuny :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia! <3

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  37. W ogóle nie słyszałąm o tym serialu:) Ja oglądam obecnie Pretty Little Liars i jest to jeden z najlepszych jakie w życiu widziałam!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja oglądałam kilka odcinków SKAM'u i kompletnie mi się nie spodobał. O tym serialu nie słyszałam, ale wydaje się całkiem ciekawy. Ja osobiście polecam ci PRETTY LITTLE LIARS, totalny klasyk. Mnie wciągnął bardzo, a nawet uzależnił!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam co nieco o tym serialu, jednak nie miałam okazji obejrzeć ani odcinka:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaje się ciekawy.
    Ja polecam "13 powodów", "Scream", "Słodkie kłamstewka" i "Pamiętniki wampirów" :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ten serial jest mega wciągający ^^


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądałam "Faking it" i bardzo mi się spodobał. Karma strasznie mnie denerwowała, ale i tak był to dobry serial jak na MTV. Moim zdaniem dobrze, że skończyło się na 3 sezonie, bo zakończył się tak jak chciałam :) A przeciągnięciem tylko by zepsuli.
    Szkoda, że Tobie się nie spodobał :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice post, have never seen the show !!!

    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/07/dungaree-day.html
    would u like to follow each other >>>>?
    have a great week.
    xo, Kanchan

    OdpowiedzUsuń