czwartek, 21 marca 2024

Wielkanocne ozdoby!

 

Cześć moi mili!
Wielkanoc już tuż tuż! Dlatego też przychodzę dzisiaj do was z propozycją Wielkanocnych dekoracji! I to nie byle jakich, wykonanych z sercem. Wspominałam kiedyś, że potrafię robić różne rzeczy na szydełku. Mało się tym tutaj dzieliłam. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się trochę zmieni. Przygotowałam dzisiaj dla Was trzy propozycje ciekawych dekoracji. Jeśli ktoś chciałby zakupić u mnie personalizowany taki projekt proszę o kontakt email angelikarydczak@gmail.com Mam możliwość wykonania w prawie każdym kolorze. Kilka propozycji udało mi się również wystawić na moim Vinted poświęconym właśnie szydełkowaniu -> Vinted Woolki

Oczywiście moje propozycje możecie wykonać same ;) Dobrze wiem, że zdolna "włóczkara" czy "szydełkara" potrafi wykonać wzór z gotowego zdjęcia ;) Jeśli coś zrobicie, oznaczcie mnie w poście ;) Chętnie obejrzę wasze dzieła. 

Jeśli chodzi o własnoręcznie robione dekoracje, jestem jak najbardziej za! Aktualnie mamy na prawdę duży zalew chińszczyzną ze sklepów typu tedi, pepco itp. Niektóre produkty są fajne, sama mam kilka. Ale wiele z nich niestety szybko ulega zniszczeniu. A jeśli coś wykonamy samodzielnie, tym bardziej cieszy :D Mam tak np. z koszyczkiem wielkanocnym.

Pierwsza propozycja to zamiennik dla chusteczek na stół dla sztućcy lub specjalnych uchwytów. Małe zajączki świetnie udekorują nasz stół. Świetnym pomysłem będzie stworzenie zajączków a do kompletu bieżnika na stół! Komplet 6 szt. dostępny TUTAJ.




Kolejna propozycja to uszy zajączka wykonane z naturalnych materiałów. Jeśli ktoś ma drewniane dodatki to taka mini makrama to będzie strzał w 10! Myślę, że to może być również fajna zabawa dla dzieci aby stworzyć takie uszy zajączka.


Moja ostatnia propozycja to słodkie ochraniacze na jajka! Nie masz pomysłu na dekoracje? To propozycja idealna dla ciebie ;) Dodatkowo można je wykorzystać kilkukrotnie. Zamiana jajek w zajączki to będzie świetna zabawa dla najmłodszych!
Czapeczki dostępne są TUTAJ.




Która propozycja najbardziej wam się podoba? Czekam na opinie ;)
Angelika

63 komentarze:

  1. Ależ śliczne dekoracje wielkanocne czynisz. Przepiękne. Na szydełku nie robię ale podziwiam. Zdolna jesteś. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dekoracje. Świetne są np. te zajączki jako zamiennik dla chusteczek na stół dla sztućcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam zdolności do takich ręcznych robótek, ale je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze. :) Aż nabrałam ochoty, żeby udekorowac dom świątecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękne! Bardzo oryginalne, a przy tym niezwykle stylowe dekoracje. Szczególnie zachwyciły mnie zajączki na sztućce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, ale czapeczki na jajka podobają mi się najbardziej :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, jakie kreatywne ozdoby :) Co kolejne, to lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne są te czapeczki z uszkami :) :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te ozdoby! Jajko wygląda przeuroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pomysł z ochraniaczami na jajka i sztućce :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ależ zdolna jesteś! Wszystko jest mega, zwłaszcza te uszy na jajka i króliczki na sztućce. Bardzo mi się to podoba! Serdeczne brawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ^^ zwłaszcza te nakładki z uszkami na jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne dekoracje. Świetnie, że robisz takie piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ochraniacze na jajka są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, eleganckie i stylowe są Twoje dekoracje. Ja, niestety nie mam takiego talentu, a szydełkiem np. umiem zrobić tylko najprostszą malutką serweteczkę (bo nawet nie serwetkę!) i to w jednym kolorze.
    Angelo, pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci miłego, pięknego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ♥
      To i tak świetnie :D Mała a duża nie różni się mocno ;) Kilka okrążeń i jest.

      Usuń
  17. Your Easter decorations are charming!
    I love the bunny-themed cutlery holders and those irresistible egg protectors with adorable hats. 🐰
    You are so creative and talented!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że pokazałaś nam swoje prace :).

    Wszystkie propozycje są super. Ale mój numer jeden, to ubranka na sztućce :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i jakie urocze 😍😍 Bardzo lubię takie dodatki.
    Serdecznie pozdrawiam 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie propozycje bardzo ładne i pomysłowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapeczki przecudowne, super pomysły na dekoracje. Szydełkować akurat nie próbowałam, ale różnego rodzaju dekoracje tez kiedyś robiłam. Jednak odkąd zaczęłam sprzedawać rękodzieło, tak w okresach przedświątecznych mam najwięcej zamówień i koniec końców nie mam czasu nic zrobić dla siebie, co roku mówię sobie, że muszę wcześniej o takich rzeczach myśleć, jak mam martwy sezon na przykład :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować ;) Oprócz drutów, to nie ma podobnego hobby. A potrafi na prawdę relaksować.

      Usuń
  22. O wow! Wszystkie propozycje są przepiękne! Zaobserwowałam cię na Vinted. W tym roku już raczej nie, ale na kolejny może się na coś skuszę! <3 Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz talent ❤️ Cudowne dekoracje i na pewno będą wyjątkowo prezentować się na stole.

    OdpowiedzUsuń

  24. Dobra, co z serca do serca płynie
    I dużo pięknej wiosny wokół,
    Niechaj w radości czas ten minie,
    w miłości, która jak co roku
    nadzieję niesie, zieleń, kwiaty
    i słońce co wszystko rozjaśni!
    Niechaj w tym świętym, pięknym czasie,
    nie będzie smutków ani waśni,
    niech tylko dobro w nas rozkwita,
    jak wiosna, co Wielkanoc wita.

    Szczęśliwego, wspaniałego Czasu życzę Ci na te Święta i serdecznie pozdrawiam!

    Boskie ozdoby, cudne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona elementami dekoracyjnymi. Są przepiękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo sympatyczne dekoracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczne. Masz talent. Ja mam lewe ręce do takich robótek. Niestety. Potrafię jedynie rysować czy malować. Wszystkie są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowanie i malowanie też jest mega! Ja zawsze chciałam mieć do tego talent ;)

      Usuń
  28. Witam Cię cieplutko 🤗
    Bardzo przepiękne ozdoby na stół wielkanocny. Ta czapeczka na jajka bardzo mi się podoba. Sam posiadam takie czapeczki. To wygląda niesamowicie pięknie. Uwielbiam w szczególności różne ozdoby z serwetek, które można w rozmaity sposób złożyć i położyć na talerz przed serwisem lub obok talerza 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę Tobie mega wiele uścisków 🤗🥰💖

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń