poniedziałek, 19 grudnia 2022

Świąteczny makijaż!

Ho ho ho!
Czas leci jak szalony! Już za 4 dni Wigilia! A ja mam dzisiaj dla Was propozycję makijażu na Święta. Coś dość wyraźnego ale nie przytłaczającego. Myślę, że sprawdzi się ten makijaż na wiele okazji oraz dla wielu osób. Osobiście kocham makijaż, który na otwartym oku robi efekt wow a na zamkniętym jest trochę bardziej stonowany. Wiecie co to oznacza? Ładna kreska, rzęsy oraz dobrze wymodelowana dolna powieka.


Zdjęcie powyżej ładnie pokazuje jak makijaż wygląda na zamkniętym oku. Kreska została wykonana czarnym cieniem, który później został przydymiony brązem. Uzyskałam dzięki temu fajny, miękki efekt. Jeśli chodzi o trwałość takiej kreski, nie musicie się przejmować. Mam opadającą powiekę i makijaż wyglądał ładnie przez ponad 12 godzin.



Jak podoba wam się taka propozycja? Kto stawia na wystrojenie się na Święta?
Chcecie w tym roku również propozycję na sylwestra?
Do zobaczenia!
Angela

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :)
    Ja na pewno coś w świątecznych kolorach wymyślę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten makijaż 😍
    Mi osobiście brązy, nudziaki, złotka, wydają się idealne na święta 😀
    Chętnie zobaczę także, Twoją propozycje na Sylwestra 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mi też ;D Zaszalałam może 1 rok a potem już odechciało mi się cudów. Klasyki są najlepsze.

      Usuń
  3. Nie mam reki do makijazu, no i na codzien nie ma u mnie duzo makijazu, jednak na Swieta zawsze staram sie wygladac ... ladniej? Jesli to dobre slowo :) Na pewno nie usiadlabym do stolu Wigilijnego w dresie i bez makijazu hihi. A Twoj makijaz jest piekny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja w dresie też ;D Ale bez makijażu we wigilię się zdarzało.
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Najlepszy makijaż do brak makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż :)
    Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaż. - Venus

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, a makijaż bardzo ładny i subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look fabulous!
    Have a great week ahead!

    OdpowiedzUsuń