wtorek, 15 lutego 2022

Fantazyjny walentynkowy makijaż.


Cześć!
Troszkę spóźniona, przychodzę do Was z fantazyjnym makijażem walentynkowym. Jeśli jesteście zainteresowani tym tematem to na pewno wiecie, że aktualnie, króluje taki oto makijaż od @meicrosoft. Ja również chciałam go wytestować i sprawdzić czy w ogóle szminka nadaje się do takiego makijażu i czy będzie trwała.

Poniżej wrzucam zdjęcie mojej inspiracji. Muszę przyznać, że makijaż jest tak prosty a zarazem tak efektowny. Sama nie wiem czemu dopiero teraz ktoś na to wpadł ;) Jedyny minus, który zauważyłam to fakt, że lepiej on wygląda na osobach bez włosów lub też na bardzo krótkich włosach. Wtedy ta przestrzeń pomiędzy okiem a włosami się powiększa. Ja niestety mam taki kształt twarzy, że nie mam tam zbyt wiele miejsca. Mimo wszystko uważam, że wyszło całkiem fajnie. A jakie jest wasze zdanie?





Do zobaczenia!

26 komentarzy:

  1. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż! Podoba mi się on!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Również go podziwiam :D Proste a jakie fajne.

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowy makijaż 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Również podziwiam tą dziewczynę. Świetny pomysł

      Usuń
  4. Rzeczywiście wyszło całkiem fajnie. Pod warunkiem, że to makijaż walentynkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny ten makijaż :D Fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wyszło- fajny byłby taki makijaż, na imprezę Walentynkową :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to na tik toku, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i bardzo oryginalny make up.
    Idealny na walentynkową sesję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice and fun idea! ^^
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło naprawdę ciekawie. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń