piątek, 1 czerwca 2018

Bujo kwiecień.

Hej. Dzisiaj przybywam z aktualizacją bullet journala. Dziś pokażę wam jak zaplanowałam kwiecień. Nie jest on idealnie prowadzony ponieważ nie miałam wystarczająco dużo czasu aby go dopracować. Już mogę też powiedzieć, że maj powstał, ale nie wytrwał. Prawie nic tam nie zapisałam. Na te strony ponaklejam jakieś fajnie zdjęcia. Jednakże czerwiec mam już rozrysowany. Czeka tylko aby go uzupełniać. Zapraszam


Wiem, że ten zajączek wyszedł mi dosyć psychiczny. Taki był niby na moim wzorze... Tam jednak lepiej to wyglądało.  Następnie jest habbit tracker i one line a day. Bardzo typowe i proste rozrysowanie. Kwiecień upłynął mi pod tematyką zieleni, listków i prostoty. Postarałam się również zminimalizować wszelkie straty kartek w bujo i np. narysować kalendarz dla bloga i ćwiczeń razem.
Tygodniówki również są inne. Zamiast kilku zadań do wykonania dodałam kilka słów od siebie a także kilka listków do dekoracji. Świetnie to wygląda.





A wam jak się podoba? xoxo

15 komentarzy:

  1. Fajna rzecz, ja mam aplikację w telefonie, ale to nie to samo :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądają takie wiosenne motywy :)
    Bullet journals jakoś nie są dla mnie, choć parę lat temu coś takiego prowadziłam. W tym roku korzystałam jedynie z habbit/goals tracker, ale też zrezygnowałam, bo sama jestem w stanie ogarnąć takie rzeczy w głowie lub zapisująć na samoprzylepnych karteczkach :)
    nicole's travel journal - podróże, moda i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zeszyt/książka to coś świetnego. Przepięknie ją prowadzisz. Sczególnie do gustu przypadła mi strona z powklejanymi zdjęciami.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Terrific article! That is the type of info that are supposed to bbe shared around the internet.
    Shame on the search engines for now not positioning this submit
    higher! Come on over and viisit myy wbsite
    . Thanks =)

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up it's me, I am alswo visjting this site daily, this website
    is actually fastidious and the visitors are genuinely sharing nice thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś wnętrze zeszytu :) Chciałabym tak samo ozdobić zeszyt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Everything is very open with a very clear explanation of the
    issues. It was truly informative. Your website is useful.
    Many thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there, just wanted to say, I enjkyed this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Simplly desire to saay your article is as surprising. The clarity in your post is just excellent and i could assume you're an expert on this subject.

    Fine with your permission allow mme to grab your
    RSS feed too keep updated with forthcoming post.

    Thanks a million and please carry on the gratifying work.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!

    OdpowiedzUsuń
  11. For most up-to-date information you have to paay a quick visot web and on world-wide-web I found this web site as a finest web
    paage for mmost recent updates.

    OdpowiedzUsuń
  12. This piece of writing is actually a fastidious one it assists new internet users, who are wishing for blogging.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bạn đang với nhu cầu vay tiền mà chẳng thể
    đề xuất viện trợ trong khoảng bạn bè hay người thân .
    Bạn có thể đến vay tiền banktop sẽ đáp ứng đúng lúc nhu cầu cần vay vốn ngân hàng của bạn
    mang sản phẩm cho vay dùng trả góp ko
    cần tài sản bảo đảm.
    Vay tiền banktop cho vay các loại vay tiền theo
    bảng lương banktop, vay tiền theo cavet xe banktop, vay tin chấp banktop, vay tiều dùng banktop.

    Liên hệ: 0909 023 278, 144 Cộng Hòa Phường 12 Quận Tân Bình, TP HCM
    không cần thế chấp tài sản, thủ tục
    dễ dàng, tương trợ tận nơi khách bắt buộc
    , Định mức vay cao nhất, trả lời và khiến giấy má miễn phí, Hạn mức trả góp dài nhất
    kiên cố sự góp sức của banktop sẽ kịp thời hỗ
    trợ cho thành công của bạn

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, mozna napisac do Ciebie e-mail?

    OdpowiedzUsuń