środa, 22 marca 2017

Endomondo

Witam!
Gdy zaczęłam biegać zaczęłam zastanawiać się nad kontrolą swoich dokonań. Na początku było to po prostu poszukiwanie czegoś co będzie odmierzać i mi czas i powie np. przebiegłaś 3 km. Pierwsza aplikacja, nie pamiętam jak się nazywała, była stricte do biegania. Potrzebowała jednak internetu non stop oraz miała jakiś problem z lokalizacją. Tak więc tak szybko jak ją zainstalowałam, tak szybko odinstalowałam. Na szczęście znalazłam coś o wiele lepszego. W tym okresie Endomondo miało swoją reklamę w internecie. I generalnie poprzez to znalazłam ten serwis. Tak, to nie tylko aplikacja ale też miejsce do kontaktu z innymi oraz możliwość stosowania tylko przez np. komputer. Nie jest wymagany telefon, aplikacja na niego, ale o wiele on pomaga.



Co umożliwia nam Endomondo?
  • Tworzenie swojego prywatnego dziennika ćwiczeń
  • Możemy dodawać ćwiczenia z historii
  • Jest bardzo duży wybór pośród sportów, które możemy dodać do swoich wykonanych ćwiczeń.
  • Bez wifi czy też pakietu internetu endomondo śledzi nas i weryfikuje nasze tempo. Dostaje poprzez to dokładny wykaz naszego treningu. Każda minuta, każde tempo i każda kaloria jest zmierzona! Czyli kompletna kontrola.
  • Dołączenie do rywalizacji ze znajomymi.
  • GPS.
  • Tworzenie własnych tygodniowych wyzwań.
  • Komentowanie i motywowanie nawzajem swoich treningów.
  • Możliwość zapraszania do znajomych.
  • Możliwość tworzenia własnych, tras np. rowerowych.
  • Dostęp do szczegółowych statystyk
  • Możliwość wykupienia premium. Nie wiem dokładnie na czym ono polega. Są na pewno dodatkowe funkcje i możliwość połączenia konta z FitnessPal czyli kalkulatorem kalorii.
  • Posiadają również własny sprzęt.
  • Możemy podłączyć do aplikacji np. pulsometr.
  • Podczas, np. biegania aplikacja mówi nam, że przebiegłeś np. 2 km w czasie 10 minut, powtarza również ostatni wynik.



Aplikacja idealna dla sportowców trenujących w terenie. Założenie konta nic nie kosztuje. Jedyne co musimy zrobić to pamiętać o włączeniu aplikacji ;) 
Co do aplikacji, możemy pobrać ją w google play lub App Store. Endomondo działa również w przeglądarce internetowej.

Czy są jakieś minusy aplikacji? Szczerze? Ja ich nie dostrzegam. Endomondo to jedna z moich ulubionych aplikacji, która z czasem mnie zaczęła uzależniać na równi z bieganiem. Jest ona idealna dla sportowca. Myślę, że nie powstanie coś co ją przebije. 

A wy używacie jej? Jeśli chcecie możecie zaprosić mnie do znajomych klik. xoxo ♥

57 komentarzy:

  1. Aplikacja wydaje się naprawdę bardzo fajne 🙂 Super, że nie potrzebuje internetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeżdżę na rowerze z Endomondo :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko trenuję w terenie, jednak Endomondo znam i wielu moich znajomych czy członków rodziny z niego korzysta. Fajna sprawa.
    Pozdrawiam. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta apka :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta aplikacja Akurat nie będzie potrzebna, przynajmniej teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apka zainstalowana już jakiś czas temu bardzo ją lubię zwłaszcza podczas biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie posiadam bo nie lubie biegać, ale wielu moich znajomych polecą tą aplikacje i własnie z niej korzystają :) A potem udostępniają swój dystans itd na tablicy na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z tą aplikacją, ale wydaje się być fajna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna aplikacja, już wczesniej o niej słysałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mogę biegać :( ale aplikacja jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomocna aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą apkę ale rzadko z niej korzystam :)
    Zapraszam na wpis o nowej współpracy, będzie mi miło jeśli klikniesz w link pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aplikacja bardzo ciekawa, ja jednak jestem typem leniucha i nie ćwiczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie biegam, ale z ednomondo korzystam przy okazji jezdzenia rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, jeszcze nie mam tej apki, ale zaraz zainstaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie korzystałam z tego typu aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Endomondo wydaje się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie się kiedyś nie sprawdziła, a teraz, kiedy biegam, to używam do tego bieżni, więc Endomondo jest zbędne. Ale kto wie, czy niedługo nie zainstaluję tej aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam biegać, więc się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Korzystałam kiedyś z tej aplikacji! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  22. używałam tej aplikacji ;) jest świetna ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam :) Mam w telefonie, ale jakoś ostatnio coś mniej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie korzystam z takich aplikacji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój narzeczony miał ta aplikację i bardzo był z niej zadowolony :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie należę do sportowców, ale apka wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam i lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tej aplikacji tyle, że mi nie jest potrzebna bo nie biegam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam i uwielbiam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kiedyś używałam endomondo, ale jakoś zapomniałam o niej :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kiedyś jej używałam jak biegałam i jeździłam na rolkach i wtedy jakoś sama mi się wyłączała. Na pewno kiedyś znowu z nią spróbuję. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. raz korzystalam, ale usunelam, bo mialam wrazenie, ze zle mi te wszystkie parametry policzyla i sie po prostu wkurzylam hah, ale jak wymienilas tyle jej plusow, to koniecznie musze sciagnac ja ponownie :)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Sądzę, że to przydatna rzecz, a taka kontrola swoich nazwijmy to osiągnięć czy postępów może zadziałać motywująco ... :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz o endomondo usłyszałam od mojego wfisty w liceum. Później zaczęła jej używać moja mama, która regularnie trenuje. Mi samej dotychczas potrzebna nie była, ale jak w końcu zacznę swoją przygodę z bieganiem na pewno właśnie tą aplikację pobiorę :)

    mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy z tego nie korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tez ostatnio sciaglam Endomondo i rzeczywiscie fajna aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna aplikacja! Same z niej korzystamy! :*

    Pozdrawiamy,
    WWW.TWINSLIFE.PL (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja musze sie jakos zmotywowac, bo biegac postanowilam juz jakis czas temu. Moze ta apka mi pomoze ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie, że w końcu udało Ci się znaleźć aplikacje, która spełnia to, czego oczekiwałas ^^
    Gdybym biegała na pewno bym się na nią pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam o tej aplikacji ale jeszcze jej nie używałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli ktoś lubi biegać, to ta aplikacja jest idealna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń