poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Insta Fit Inpirations - Natalia Zakrzewska

Witajcie kochane!
W końcu mam przyjemność przedstawić wam osobę, której ciało jest dla mnie aktualnie wzorem i celem. Często pisałyście w komentarzach, że dziewczyny są zbyt umięśnione. Natalia ma ładnie wysportowaną sylwetkę, ale nie jest chodzącymi mięśniami ;D Myślę, że przypadnie ona większej liczbie osób do gustu.
Miałam niesamowitą przyjemność porozmawiać z Natalią i cała wiedza tutaj jest w 100% z wiarygodnego miejsca.



,,W moim życiu przeszłam już wiele zmian i często zmieniałam swoje podejście do sportu i żywienia. Ze sportem byłam związana od małego. Tańce, koszykówka, siatkówka, biegi przełajowe, sprinty, piłka ręczna. Wszędzie było mnie dużo. W parze szło zamiłowanie do słodyczy. W liceum zredukowałam sport do minimum czyli do wf'u a w roku przygotowawczym do matury przytyłam razem prawie 10 kilo ponad moją normalną wagę. Potem wyjechałam na studia za granicę i z lenistwa jadłam same fastfoody i wreszcie mogłam jeść to co kochałam: czyli słodycze bez końca. W takim wahaniu wagi, efekcie jojo trwałam 2 lata. Po czym kupiłam karnet na siłownię aby chodzić na strefę cardio i zumbę. Zaczęłam zmieniać swoje nawyki żywieniowe ale nadal co drugi dzień wynagradzałam się pizzą, lodami lub czekoladą. Cardio robiłam codziennie. I chudłam, schudłam prawie 8 kilo  (w przeciągu roku) ale moje ciało nie było jędrne.  Byłam szczuplejsza ale nadal uzależniona od cukru. Jadłam słodycze i za karę biegałam. Jadłam i biegałam. I tak w kółko. Miałam wahania nastroju i samopoczucia. Częste stany depresyjne i popadanie ze skrajności w skrajność, wilczy głód itp.
Z czasem zapragnęłam diety. Więc jadłam ryż i kurę, warzywa i owsianki. Wtedy to królowały pancakesy. Everytime and everyday 😂 zaczęłam też ćwiczyć siłowo. Początkowo tylko nogi i brzuch! Broń Boże żadnych rąk czy pleców. Z czasem zaczęły mi się podobać umięśnione sylwetki i zapragnęłam mięśni. To było półtora roku temu. Zaczęłam wtedy ćwiczyć z ciężarami i wkręciłam się na dobre. Zapisanie się na siłownie w celu cardio to był duży krok dla mojej sylwetki. Ale największy krok w celu kształtowania ciała i psychiki było przejście na dietę eliminacyjną. Zrezygnowałam z glutenu i nabiału, ze strączków i przetworzonej żywności. I moje samopoczucie, psychika i komfort życia zmienił się na plus. Teraz czuję, że wykorzystuję całą swoją energię i możliwości optymalnie. Nie mam problemów z cukrem, zachciankami, nie potrzebuję cheat meali i wagi w domu.
Moje sukcesy to zrzucenie ponadprogramowych kilogramów plus wyjście z uzależnienia od cukru. To wdrążenie zdrowych nawyków w krew i nie oszukiwanie samej siebie. Moim celem jest pozostanie przy takim stylu życia i doskonalenie swojej sylwetki.
Moi najbliżsi z rodziny tak jak i chłopak na szczęście podzielają moją pasję. Dużo razem czytamy i się edukujemy w kierunku dietetyki, zdrowego żywienia i poprawnego wykonywania ćwiczeń. Wszystkimi nowymi odkryciami dzielimy się ze sobą, ponieważ chcemy żyć jak najlepiej, aby móc jeszcze lepiej korzystać ze swoich możliwości. Gorzej ze starszym pokoleniem, oni żyją swoimi przekonaniami, ale Babci ksylitol chętnie podrzucam.
Nie mam swojego konkretnego motto. Jest dużo mądrych przesłań ale nie kieruję się żadnym konkretnym. Nie mam też jednego mentora ale za to jest dużo osób, których wiedzę cenię np. Mauricz, Ajwen, Fischer itp.
Wszystkim poleciłabym zacząć się interesować tym co jedzą. Większość nie ma pojęcia, co w siebie pakuje. A jak mówi dosyć śmieszne przysłowie "jesteś tym co jesz". I w tym się zgadzam. W kuchni buduje się nie tylko przysłowiowy ABS ale też swoje samopoczucie a co za tym idzie produktywność w działaniu. Poleciłabym też wyłączyć telewizor i telefon, pójść na spacer lub pobiegać. Samemu, z psem lub z rodziną. Zacząć robić coś co się lubi, mniej się stresować i przestać marnować czas na internetach 😁 dla tych co chcieliby "zatracić się" w siłowni i sporcie to proponuję przestać patrzeć się na innych i przestać porównywać się z innymi. Skupić się na sobie i na pokonywaniu własnych słabości 👍"
facebook • instagram • snapchat: nataliiradom


























xoxo♥

73 komentarze:

  1. Jeszcze dwa miesiące temu regularnie ćwiczyłam, ale w wakacje zawładnęło mną totalne lenistwo. Trzeba to szybko zmienić i wrócić do treningów.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też we wakacje się rozleniwiłam ;x

      Usuń
  2. Jej figura jest naprawdę piękna. Życzę powodzenia w dalszym dążeniu do celu :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dziewczyna :) Zupełnie jej nie znam. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Figurę ma piękną. Dużo zdrowych inspiracji na posiłki przedstawia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ją <3 Piękna z niej dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fit posty, najlepsze! :D
    KOBIETA JEST NIESAMOWITA :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam jej wcześniej, rzeczywiście ma cudowną sylwetkę!

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej sylwetka to marzenie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale ma świetną figurę :) Podziwiam ją za to, że potrafiła tak zmienić swoje życie i wytrwała w postanowieniu. Ma naprawdę silny charakter ;D Obserwuję ;p
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna dziewczyna.. Nie mogę przeboleć dziewczyn-terminatorów, które niejednego faceta mogłyby zawstydzić.. Kobieta ma wyglądać kobieco i tego się trzymajmy ;)
    Pozdrawiam- MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/08/get-ready-with-me-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ♥ Zawsze jak zobaczę takie zdjęcia to od razu mam ochotę się za siebie wziąć, bo ostatnio bardzo zaniedbywałam i dietę i ćwiczenia :<

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna talia! Chyba każda z nas dąży do takiej. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma cudowną sylwetkę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia bardzo motywują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda super, na pewno inspiruje! ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia, nigdy nie słyszałam o Natalii ma świetną figurę!
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę figury :( pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! Dziewczyna przeszła przez chyba każdy z możliwych etapów wprowadzania w swoje życie tego "fit Lifestyle". Należy jej się szacunek i podziw :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku co za zmiana. Piękna kobieta :)

    Też mam wielki problem z uzależnieniem od cukru :( Podziwiam bardzo, że potrafiła to zwalczyć :( U mnie jest coraz gorzej. Z wiekiem mam wrażenie, że potrzebuję go więcej i więcej :( Maskara jakaś. Jednak ja sama sobie nie poradzę. Potrzebuje mentora, trenera, który pochwali, a kiedy trzeba to ochrzani. Już wiele razy próbowałam.

    Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten wpis. Wiele mi uświadomił. Z resztą jak każde Twoje wpisy, wywiady. Wielkie ukłony dla Ciebie za organizowanie takich wywiadów :*

    Ślinka cieknie, jak się patrzę na te pyszne dania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier to niestety cichy zabójca ;c Aktualnie zrezygnowałam ze słodzenia napoi i jestem z tego bardzo dumna:)!

      Usuń
  20. Wygląda super ! Nie jest aż tak moocno umięśniona i dobrze bo to przecież kobieta: )


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. FIGURA to miazga *0* WOW! Coś pięknego :D Hehe ^^ Super inspiracje stworzyłaś ;3 Wręcz cudownie :) Te metamorfozy są rewelacyjne ! <3 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani bardzo motywująca :) I jakie pyszne dania :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygląda! Ja niestety nie mam tak silnej woli :/ Zawsze jak zaczynam ćwiczyć, to po miesiącu wymiękam :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ma figurę <3 dała radę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna z niej dziewczyna :) ciało ma idealne bo nie ma przesadzonej umięśnionej sylwetki tylko w sam raz :) podziwiam jej wytrwałość i zaangażowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no mocarna kobitka ale jej figura przerysowana trochę

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kobieta! idealny wzor :)
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  28. przpiękna ma figure!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy o niej nie słyszałam, ale figure ma świetną. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great photos dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To jedzenie wygląda tak pięknie! :)
    Co do dziewczyny - figura marzenie, tex nigdy o niej nie słyszałam.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Figure ma rzeczywiście świetną ♥ Ja ćwicze regularnie od roku prawie i na prawdę taki styl życia bardzo wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. taki styl życia jest wspaniały ;) czlowiek od razu lepiej się czuje ;) dziewczyna ma świetną figurę ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygląda i jej jedzenie też XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D No właśnie xd Tez zazdroszczę im takich talerzy *u*

      Usuń
  35. Świetny wpis !
    I bardzo ciekawy blog
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nic o niej nie słyszałam, ale teraz to nadrabiam :) Bardzo podoba mi się jej sylwetka :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Motywująco ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie nie powinam oglądać takich zdjęć będąc w drugiej połowie ciąży. Czuję się tak grubo ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po ciąży masz taki moment, że możesz ładnie schudnąć ;p Ale biorąc pod uwagę to, że będziesz mieć małego słodziaka to już każde zło da się wybaczyć ;D

      Usuń
  39. wygląda super ! aż się zmotywowałam do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja motywacje do ćwiczeń zyskałam, gdy oglądałam serial na faktach o kobiecie, która ważyła prawie 600 kg. Jak widziałam jej życie, jak nie mogła się nawet ruszać... masakra. Niestety mam daleko na siłownię, ale w domu trening musi być. :D I podziwiam kobiety takie jak Natalia i dążę do tego, by też być z siebie zadowolona i pałać miłością do treningów i zdrowego jedzenia.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post , motywuje do działania :) zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwacji ( odwdzięczam się tym samym) Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. ma fantastyczną figurę :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiście jej wygląd jest idealny :)
    Ma piękne kobiece krągłości, płaski brzuch i nie ma samych mięśni. A do tego jeszcze ładną buźkę i sympatyczny charakter :3
    Nie dziwię się, że jest Twoim celem ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celem wizualnym :D Hehe. Bo troszkę, źle brzmi, że jest moim celem xd

      Usuń
  44. Przepiękna figura! Po prostu ideał!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  45. Zostałaś nominowana do LBA, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super post. Mam pytanie co do stroju szarego warta odzież swojej ceny? :)

    http://hipo-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też mam taką osobę , na której się woruje
    https://skucinskaemi.wordpress.com/2016/08/26/inspiruja-mnie/

    OdpowiedzUsuń
  48. Figura by mi się podobała gdyby ważyła 10 kg mniej, albo więcej. Wygląda jak ubita golonka. Za to zdjęcia jedzenia śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubita golonka? Jak tu tłuszczu nie widać? o.o

      Usuń